۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲

همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب(س) در خرم آباد برگزار شد

همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب(س) در خرم آباد برگزار شد

خرم آباد - همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب (س) ظهر سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد و با حضور نماینده طلاب تهران، رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد و جمع زیادی از طلاب و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دبیر همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب (س) وجود عقیله بنی هاشم را عامل پیوند علم، ایمان و محبت الهی دانست و گفت: زینب (س) شیرزنی بی بدیل بود که شاهد حوادث تلخ پی در پی در طول زندگانی خود بوده است.

علی فتح الهی افزود: آنچه از حضرت زینب (س) با این حوادث دردناک مدیری موفق در شرایط بحرانی ساخت ایمان و اعتقاد راسخ او به معبود خویش بود.

وی عنوان کرد: حضرت زینب با عقلانیت خدادادی خود و با اشراف بر امور همراهان، نوازش کودکان، دلداری به زنان و پرستاری از حضرت سجاد(ع) در مسجد کوفه و شام ستون های متزلزل قدرت یزید را به لرزه در آورد.

دبیر همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب (س) از ارسال ۷۰ مقاله به دبیر خانه این همایش ملی خبر داد و گفت: ۳۵ درصد از مولفین این مقالات دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری، ۴۶ درصد از آنها کارشناسی ارشد، ۱۲ درصد از آنها کارشناسی و هفت درصد مابقی نیز از حوزویان بوده اند.

فتح الهی افزود: در ابتدا ۱۸ مقاله از تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش با داوری دو نفر انتخاب شد سپس این ۱۸ مقاله در اختیار سه داور دیگر قرار گرفت و در نهایت چهار مقاله بر اساس تفکیک محورهای فراخوان در قالب سخنرانی پذیرفته شدند.

کد خبر 2444796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha